כיום במידה ואתה מחליט להיות עצמאי או לחילופין לנסות להתקבל לבית דפוס או משרד פרסום אתה צריך להצטייד במספר כלים.
ידע בתוכנות:
פוטושופ
אילוסטריטור
אינדיזיין
פלאש
אתה יכול לרכוש את הידע במידה ואין לך מספיק או באינטרנט או בלימודי עיצוב גרפי, שמקבנים לך ידע טכני, ודרכים לקבל השראה ולחשוב על קונספט למיתוג, ואיפה לקבל רעיונות.
ברגע שצברת את הידע, חשוב שתבנה תיק עבודות איכותי, או אינטרנטי או קטלוגי, שבנוי מעבודות שונות בתחומים שונים בסגנונות שונים.
לדוגמא:
כרטיס ביקור מעטפה ונייק מכתבים למשרד רואי חשבונות.
פלאיירים פוסטרים ועיצוב אתר לליין למסיבה.
תפריטים פלאיירים וכרטיסי ביקור למסעדה לדגים.
ככה לפחות 10 קונספטים של עבודות שונות, שתוכל להראות את המגוון ללקוח.
חשוב לזכור שצריך לדעת למצוא את עמק השווה עם הלקוח.
עבודה מול לקוחות היא סוג של אומנות.
יש את העיצוב שנראה טוב בעינך ויש את מה שנראה טוב ללקוח, חשוב לתת את הידע המקצועי שלך בשילוב מה שהלקוח מעוניין להעביר כמסר.
בבית דפוס לדוגמא חשוב לעשות עבודות פשוטות במהירות במקצועיות ולפי דרישות הלקוח כי לרוב הוא מגיע והוא יודע מה הוא רוצה גם אם בעינכם זה נראה לא טוב.
יש לו שעה להדפיס את מה שהוא חפץ בו.
לעומת זאת סטודיו או משרד פרסום יתן דדליינים וישלחו סקיצות ללקוח עד 3 עם סטים של תיקונים וכו.
דבר נוסף הוא ליצור רזומה של לקוחות,
Online Business Marketing
0505459878
Slavik
עיצוב גרפי